Synpunkter och förslag

Klubben tar tacksamt emot synpunkter och förslag från som kan utveckla vår verksamhet.

För att allas synpunkter ska komma fram så ber vi dig att att använda detta formulär, då minskar risken att något glöms bort.

Styrelsen tittar på de synpunkter som kommer in via detta formulär, om det dyker upp frågor så tar vi kontakt med förslagslämnaren.

De bästa förslagen som känns genomförbara och relevanta tas sedan med till diskussion på ett medlemsmöte.

OBS!

• Om det är flera personer som står bakom förslaget, räkna gärna upp alla namn i Namn-fältet men lämna bara EN e-postadress (annars fungerar inte formuläret).
  • Anonyma förslag kommer inte att beaktas.
  • För att använda detta formulär så måste du godkänna klubbens integritetspolicy, som finns att läsa här, för att ÖBK ska uppfylla kraven i dataskyddsförordningen GDPR.

Fyll i formuläret med dina synpunkter